17 Eylül 2014 Çarşamba

Zaman

Sonsuzluğun sonunu getiren bir masaldı yaşananlar.. Hayallerimin sonunu görmem için yarınları beklememe gerek kalmayan bir masal.. Üzerine taşıyamayacağı kadar yük verilmiş ve ‘gelip geçici’ düşüncesi benimsenmiş bir masal..

Yaşananların hiç bir zaman unutulmayacağı gerçeği geleceğimi gölgelese de , zamanın yaralarıma  merhem olduğu gerçeği içimi rahatlatıyor.. Hiç pişmanlık duymadım yanlış seçimlerimden, getirdiklerinden çok götürdükleri  beni vursa da.. Erken yaşamış  olsam da vedaları hep tadında bıraktım.. Daha fazla yıpratmadım, yıpranmadım.. Kendi içimde yaşadım fırtınaları, içimde sevdim çoğu zaman.. Onu onsuz yasamaktı tek bildiğim.. Şimdi dönüp baktığımda arkama; tüm duygulardan arınmış bir avuç anı var elimde..

Teşekkür ederim zaman.. Tüm yaralarımı sardığın, hiç bir zaman sonu gelmeyeceğine inandığım duyguların tükenmesini sağladığın için..


Ümitsiz baktığım yarınlarımı aydınlattığın, yeniden sevmeyi tattırdığın için teşekkür ederim..

Laluşka
18.06.2007

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.