17 Eylül 2014 Çarşamba

Özledim

Yaptığım en güzel yemeği bile eleştirmeni özledim.. Uyuz olduğum halde her şeye maydanoz olmanı.. 'o öle yapılmaz çaylaşekerim' deyişlerini.. mutfakta beni hiç yalnız bırakmayışını özledim..

Seninle uyumayı özledim.. Beni uyutmanı.. Uyuturken iki kaşımın arasını okşamanı.. Geceleri uyandığımda seni üzerimi örterken bulmalarımı.. Sabaha beraber uyanmayı özledim..
Gezmelerimizi özledim.. Çok fazla evde oturuyoruz asosyal bir çiftiz diye söylenirdim.. Dayanamazdın çıkarırdın dışarı beni.. Yarım saat sonra eve gidelim mi dediğimde suratındaki o ifadeyi özledim..

Kavga ederdik.. Kızardın bana.. Hemen yatardım kanepeye.. Yanıma geldiğinde kapardım gözlerimi.. Işığı kapardın, kapıyı kapardın ama gitmezdin.. Çok geçmeden duyardım nefesini.. nefesini özledim..

Öperdin.. Uzun uzun.. Sıcacık.. O sıcaklığı özledim..
Sevdiğini çok söylemezdin yada benim kadar söylemezdin.. Sarılırdın kocaman hemen arkasından ‘işte bu yaaa’ deyişlerini özledim..

Şarkı söylerdin.. İkimizin şarkısını söylerdin bana.. Sesin kötüydü ama sen söyleyince başka bir anlamı olurdu o şarkının.. o anlamı özledim..
Parfümünü severdim ama teninin kokusu kadar değil.. Kokunu özledim..
Yaşadığımız hiç bir şey sakin geçmezdi.. Sevgimizde doruktaydı kavgamızda.. Bır gün çok kızdım sana çok bağırdım.. Gidicem dedim.. İlk kez boğazımda buldum ellerini.. Gitme dinleyeceksin dedin.. Gitme seni seviyorum.. İşte en çokta o günü özledim..
Şiir yazmıştın bir kere bana.. Pek başarılı değildi belki ama benim şiirimdi işte.. Bana yazılmıştı sevgilimden.. o şiiri özledim..

Bilmediğim daha önce hiç duymadığım bir tarifte makarna yapardın.. Lezzetide pek güzel olurdu..Bana yemek yapmanı özledim..
Temizlik günü ilan edip ihlal edişlerimizi, hiç gerçekleşemeyen temizlik günlerimizi özledim..
Haylazlık yaptığında suratında oluşan o muzur gülücüğü özledim..
Kurduğumuz yuvayı özledim..

Beni bırakma derdin.. Seni hiç bırakmayacağım olurdu cevabım.. İstanbul'da sen yokken yalnızım derdin.. Peki ben şimdi naparım..

Laluşka
16.10.2010

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.