17 Eylül 2014 Çarşamba

Her gün görüyorum aynı yüzü.. İçi gülen bir çift gözü, tebessüm eden dudakları, söz geçmez saçlar dökülmüş alnı her gün görüyorum.. Her gün bir gün öncesinden daha aşkla bakıyor içi gülen gözlerin, her gün bir gün öncesinden samimi çıkıyor sözler  tebessüm eden dudaklarından, her gün kendimi bulduğum bir çizgi fark ediyorum yüzünün ayrıntılarında..

İlk geldiğin günden bu yana 2 sene geçti.. Seni sevişimin 2. Yıl dönümü bu gün.. Aşkın ömrü 6 ay diyenler halt etmiş.. İlk günden fazlasını hissediyorum şimdi..

O zamanlar bilmiyordum çayı şekersiz içtiğini.. Tatlının her türlüsünü benim gibi çok sevdiğini.. Filmleri altyazılı izlediğini, tırnaklarını kesemediğini, takıntılı titizliğini, koruma iç güdünü, kalbinin temizliğini..

Bilmiyordum; beni canından çok seveceğini..
Bilmiyordum; her gün sana yeniden aşık olabileceğimi..

Bana yanlışla doğruyu tekrar öğrettiğin için, yasaklar kurallar olmadan aşkın en güzelini yaşattığın için, her zaman sana güvenebileceğimi bana hissettirdiğin için, sıkıntımı alıp yerine kahkahalar bıraktığın için ve en önemlisi en iyi arkadaşım olduğun için teşekkür ederim sevgilim.. İyi ki varsın..

Laluşka
25.11.2012

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.