17 Eylül 2014 Çarşamba

Nisan

Elimde olsada 4. ayın 8'ine geri dönebilsem tekrardan.. İlk gözümün içine bakışını ilk sarılışını yaşayabilsem sil baştan..

Sıcacık bir gündü.. Saatler aleyhime işliyor, İstanbul trafiği gerçek yüzünü gösteriyordu bana.. Randevuya tam 3 saat geç kalmış İstiklal'de suratımı büzmüş koşturarak sözleştiğimiz yere gitmeye çalışıyordum.. Sanki o gün her zamankinden daha kalabalıktı sokaklar, ben geçmek istedikçe yolumu kesen insanlar..

Soluk soluğu vardım sonunda ama birden tüm moralim alt üst oldu çünkü orada değildi gittiğimde.. Kendime söylenmeye başladım bir yandanda trafiğe sövüyordum içimden yüksek sesle.. Ümitsiz attığım her adımın beni ona yaklaştırdığından habersizce.. Bir adım.. Bir adım daha ve işte şimdi tam karşımda..

Sıcacık bir gülümsemeydi bizimkisi sırtına yüklenmiş onca anlam içeren ve sıcacık bir sarılma ardından içinde onca sevgi barındıran..

İlk bakış mıydı aşk? Ben ilk bakışta sevdim.. Seni çektim içime seni üfledim geleceğime.. İlk bakışımda sonum ol istedim, yarınım ol istedim..

Günler çok çabuk geçti.. Bir zamanlarda kalan anılara doyamadan, zaman aldı götürdü seni benden.. O sıcacık duyguları, göz yaşlarıyla kirletilmemiş geçmişi çok özledim.. Özlemek neyi değiştirir dediğini duyar gibiyim şimdi.. Değiştirmeye gücüm yok zaten..

Kalbimde kocaman bir iz var artık.. Herkes zamandan bahsediyor.. Biliyorum ki hatırlamak istediğim sürece aklımdasın.. Peki zaman şimdi seni bana unutturabilecek mi?

Laluşka
18.12.2007

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.