17 Eylül 2014 Çarşamba

Boşluğa dalmış buluyorum bu aralar kendimi..Gözümden iki damla yaş süzülüyor ardından anlam veremediğim duygusal bir parça çınlıyor kulaklarımda..
Birkaç hatıra geçiyor gözümün önünden.. Ben onları kovalarken bir tesadüf buluyor beni ve kördüğümde tıkanıyorum..

Sanki her sabah biri geliyor yanıma.. İsmini fısıldayıp uzaklaşıyor ansızın..Farkettiğimde gün çoktan bitmiş oluyor ve ben günümü seni düşünerek geçiriyorum.. Televizyonda bir reklam, radyodaki adam, sokaktaki çocuğun lakabı hep senden bir şeyler taşıyor.. Gittiğim her yere benimle geliyorsun.. Tüm ressamlar seni çiziyor dalıp gittiğim uzaklara.. Senin hayalinde arıyorum kendimi.. Her yanı senle dolu hayallerde.. Gittikçe sana benziyorum..

Lütfen gelme.. Rüyalarıma gelme artık.. Her gece sana sarılıp, sabah yalnızlığı taşımak zor geliyor.. Bazen kokun bile geliyor burnuma.. Buram buram sen kokuyor hava.. uzun uzun alıyorum soluklarımı.. Bir sonrakine kalmaz diye biriktiriyorum içime.. 

Alıştırma beni kendine.. Şimdi git bir daha gelme..

Laluşka
10.05.2009

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.