17 Eylül 2014 Çarşamba

Biliyorum ki pişman olacak.. ve işte o zaman herşey için çok geç olacak..

Henüz o bahsedilen zaman geçmedi bende.. Bir alo dese, bir geldim sana geldim dese herşeyi unutup dönücem yine.. Hala ateşi alev alev.. Yakıyor, kavuruyor benliğimi..

Ama o şimdi dönmeyecek.. Ben vazgeçmemişken dönmeyecek.. O döndüğü zaman ben aynı kalmamış olacağım.. Gözlerim başka bakacak ona.. Döndüğünde sadece pişman olmayacak çünkü o bunca yıl yanlış yerde aradığı mutluluğu bulamayacak.. ve işte o zaman yangınım sönmüş, gönlümde yepyeni bir bahar olacak..

Şimdi dönme.. Sakın şimdi dönme.. Direnmeye gücüm yok şimdi.. Karşı çıkmaya gücüm yok.. İnanırım şimdi dönersen.. o kadar hazırım ki yeniden kanmaya.. Şimdi dönersen kaybederim inancımı.. Yarınlarımı kaybederim..  O kadar seviyorum ki seni hala, affederim şimdi dönersen..

Geleceksin biliyorum.. Hayır kendimi kandırmıyorum, umut etmiyorum, biliyorum geleceksin.. Ama şimdi değil..

Laluşka
29.05.2010

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.