17 Eylül 2014 Çarşamba

Sadece hissederek cümlesini ben tamamlıyorum çoğu zaman.. Neye nasıl tepki vereceğini, en çok neyi sevdiğini, onu neyin kızdırabileceğini öğrenmedim ezberledim artık..

3 sene oldu aşkın en güzel halini yaşıyorum.. 2. Senemizde her gün yeniden aşık olduğumu yazmıştım.. Fazlasını hissediyorum şimdi.. Her günümüz şeker tadında geçmiyor tabi.. Ama aşk öle bir şey ki sesini duyunca eriyor içim.. Aşkın ömrü falan yok zamanla demleniyorsun.. Taşlar yerine oturuyor, kenetleniyorsun ve bir bütün olmayı öğreniyorsun..

Hala piştik, olduk biz diyemem.. Dengelerin şaştığı anlarımız oluyor.. Hayatınızdaki insan size çok şey katıyor.. Onun birçok özelliği sizinde hayatınıza yerleşiyor.. İyide kötüde  bulaşıyor.. Aşk  emek istiyor, içine günden güne ne yazılırsa sonrasında o okunuyor..

Bu yaz bana sen beni daha iyi bir insan yapıyorsun dedi.. Ben mükemmel falan değilim bana göre, sana göre de olmayabilirim.. Ama ona göre öyleymişim.. İşte aşk tam olarak bu.. Kusurları görmemek, telafisi olduğu sürece hataları unutmak, zorlukları aşarken sevgiden güç almak.. Bazen mutluluktan çıldırmak bazen öfkeden kudurmak ve sarıldığında her şeyi unutmak..

Laluşka
03.10.2013

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.