23 Eylül 2016 Cuma

Sevgili bebişko mantar
Bugün kan testi sonucumla birlikte hamişliğim onaylandı. Zaten orda olduğunu hissediyordum kuzucancan. Doktor nasıl beslenmem gerektiğini anlattı ve sağlığımız için neler yapmam gerektiğini. Heyecanla uygulamaya başladım küçüğüm. 
2 gündür kadın doğum doktoru araştırıyorum henüz bir sonuç elde edemedim, babanla araştırmada bana yardımcı oluyor, eşleri doğum yapan arkadaşlarına soruyor. 
Bu arada yarın dayın evleniyor miniğim. İnşallah ömrünün sonuna kadar çok mutlu olur, dayın çok iyi biri onu çok seviceksin. Dedenin gözlerinin içi parlıyor, dede olacağı için yaşadığı mutluluğu bugün gözlerinde bizzat gördüm. Anneannenle deden mutluluktan ağladılar. Seni çok sevecek olan bir aileye doğacaksın küçüğüm, herkes seni dört gözle bekliyor. 
Seni seven annen
23.09.2016

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.