13 Nisan 2015 Pazartesi

Sana hiç kötülük yapmadım, yapmayacağım
Çünkü ben asla öyle biri olmayacağım.
Ne yapmış olursan ol, ne söylersen söyle
Senden nefret etmiyorum, etmeyeceğim
Çünkü bu kadar büyük bir duyguyu içimde barındırmıyorum.
Seninle geçen zamanlarım için pişman değilim
Çünkü bu kendime haksızlık olur, kendimi cezalandırmıyorum.
Sadece artık bu haksızlığın durması için dua ediyorum.
Seni çok sevdim, olmaz dediğim herşey oldu ve sevgiden hep affettim.
Sonra daha büyüklerini yaşadım 
Ve ikimizinde daha fazla zarar görmemesi için bitti.
Ben bitirmedim, biz bitirdik
Yaşananları yalnız yaşamadım.
Şimdi seni sevmemin intikamını alıyorsun
Ama bu yaptıkların birgün seni bulacak
İncittiğin yerden incineceksin..

Laluşka
26.08.2014

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.