6 Nisan 2015 Pazartesi

''İnsanların kalbini çalıp öyle gidemezsin Reyhan. Hadi gittin diyelim, hiçbir şey olmamış gibi geri dönemezsin. Dönsen bile 5 sene bekleyemezsin anlıyor musun? Günlerce, haftalarca neden gittiğini düşündüm, delirecek gibi oldum Reyhan.. Koca bir yaz geçti, benim seni düşünmediğim tek bir saniye bile olmadı. Yaz bitti, okullar açıldı.. Her gün ama her gün Reyhan bugün döner dedim ama dönmedin… Tam 1 yıl geçti dönmedin. Sonra 1 yıl daha…1 yıl daha… Tam 4 sene senin dönmeni bekledim senden tek bir haber almadan. Peki sen ne yaptın? Bir kere olsun geride neler bıraktığını düşündün mü? Aklına geldi mi bir kere? Hissettiklerimiz, o duygular neden yetmedi sana? Niye? Gitmeni anlıyorum ama dönme işini anlamıyorum Reyhan… Şimdi kendime bir hayat kuruyorum. Her şeyi rayına oturtuyorum, çıkıp geliyorsun.. Yapamazsın.. Sırf sen istedin diye gelip benim hayatımı yeniden karartamazsın. Yapma..''
Beni Böyle Sev

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.