31 Ekim 2014 Cuma

Mutlu Yaşlar

Çok tuhaf.. Bugün senin doğum günün.. Uzaklarda bir yerlerde 1 yaş daha büyüdün bugün..

Yanında değilim.. Beni özledin mi çok merak ediyorum.. Bensiz bir yaş günü kutlamak istiyor musun? Birlikte kutladığımız yaş günlerini hatırlıyor musun?

Çok tuhaf.. Ayrıldık ama bugünü yalnız geçirmeni istemiyorum.. Sanki seni yarım bırakmışım, bensiz eksilmene sebep olmuşum gibi kalbimde sabahtan beri bir sancı, geçmiyor.. Mutlu olmanı istiyorum işte..

Belki de çok eğleniyorsun.. Doğum gününü sebep bilip seni rahatsız etmem tek kaygın belki de.. Ah şu acabalar insanın içini kemiriyor..

Kabus Kasım geldi.. Çabuk geçsin diye dua ediyorum.. En zoru Kasım.. Onu da atlattık mı gerisi daha kolay geçecek..
Verilen sözler kalpte boşa çıkıyor.. Yoksa ben unuturdum çoktan, kalbim anlamıyor..

Laluşka

31.10.2014

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.