23 Ekim 2014 Perşembe

İyi ki..

Biz kızlar aşık olunca hayatımızın tamamına alıyoruz onu.. Bir hayatımız olduğunu ve kendimize de vakit ayırmamız gerektiğini unutuyoruz.. Bendede süreç aynen böyle işledi..  Arkadaşlarım olduğunu unuttum.. Tüm anlarıma bir tek kişiyi sığdırdım.. Hata ettim.

Sonrasında gitti.. Hep giderler.. Gittiğinde yine teselli eden arkadaşların olur.. ve bu hep unutulur.. 

İyi günde aramadığın arkadaşlarını kötü günde aramaya yüzün olmuyor.. Zor günler tek başına atlatılmıyor.. Yaslanabileceğin bir omuz yoksa her şey içinde patlıyor..

Bir gece çok ağladım.. Allah’tan arkadaşlarımı geri istedim..

Geri döndüler.. Allah bana öyle güzel bir hediye verdi ki yeni dostluklarda ekledim üzerine.. Binlerce kez şükürler olsun..

Artık biliyorum.. Güzel günlerde unuttuğunuz o arkadaşlarınız kötü gününüzde enkazı topluyor.. Bu hayatta en çok kıymet bilmek gerekiyor..

İyi ki varsınız dostlarım, iyi ki varsın Allah’ım..

Laluşka
23.10.2014

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.