24 Ekim 2016 Pazartesi

Benim güzel bebeğim,
Yazmaya biraz ara vermişim, aslında biraz telaşlı günlerdeyim. Doktor gebeliğimi biraz riskli buldu. 2 kez lekelenme yaşadığım için artık hap kullanıyorum. Ama senin durumun çok şükür iyi. Hızla büyüyorsun 9. Haftanda 2.5 santime ulaştın yani herşey yolunda. 
İştahım hala çok iyi değil ama 4.ayda artması bekleniyor. Ananenlerde kalıyoruz, riskli dönemdeyiz diye hiç birşey yaptırmıyorlar bana. Ailemi çok seviyorum, inşallah bizde onlar gibi bir aile olabiliriz. 
Yemeklerle aram fena olmasa da balıkla hala yıldızım barışmadı. Geçen gün senin için yemeye çabalasamda hepsini çıkardım. İlk kez akşam yemeğinde kustum. Bulantılar geçene kadar bir müddet yememeye karar verdim. Balıktan ebediyen soğmamak için ara verdim denebilir. Bir an önce kontrole gidip seni yine görmek, büyüdüğüne şahit olmak için sabırsızlanıyorum. Seni seviyorum. 

Annen
24.11.2016

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.